Jak zorganizować przeprowadzkę biura?
Wybór wykonawcy
Przede wszystkim należy szybko zdecydować się na wybór odpowiedniej firmy przeprowadzkowej. Oprócz czynnika kosztowego,
który przeważnie jest kryterium ostatecznie decydującym o wyborze konkretnego wykonawcy, należy zwrócić się z zapytaniem o
referencje z realizacji podobnych do naszego przedsięwzięcia. Będziemy mieli wtedy pewność, że wiedza firmy przeprowadzkowej
pozwoli nam na uniknięcie wielu pułapek, które mogą czychać na nas podczas tak skomplikowanej operacji, jaką niewątpliwie
jest przeprowadzka biura.
Planowanie
Wraz z przedstawicielem firmy przeprowadzkowej należy ustalić termin, do którego zostanie wspólnie ustalony
szczegółowy zakres i harmonogram głównych prac przeprowadzkowych. Terminu tego należy bezwzględnie przestrzegać, gdyż decyzje
dotyczące przeprowadzki, które podejmowane sa w ostatniej chwili zazwyczaj wprowadzają niepotrzebne zamieszanie. A cała korzyść
korzystania z wyspacjalizowanego wykonawcy ma na celu minimalizacje tego zamieszania.
Polityka informacyjna
Informacje o wszelikch decyzjach podjętych w trakcie planowania, których skutki dotyczą pracowników firmy, muszą być komunikowane
właściwym adresatom. Nie można decydować o zachowaniu pracowników, bez poinformowania ich o tym fakcie. Prostota przekazu, właściwy
moment jego dostarczenie odbiorcom oraz ilustracja zagrożeń płynących z niezastosowania się do ustalonych reguł, powinny trafić do
odpowiednich osób z właściwym wyprzedzeniem. Czasami zbyt późne przekazanie komunikatu powoduje, że np. osoby przebywające w
tym czasie na urlopie lub zwolnieniu chorobowym, nie mają okazji sie zastosować do jego treści.
Precyzja planowania
W trakcie planowania należy dokładnie zaplanować każdy z możliwych do przewidzenia szczegółów realizacji. Zwiększając obszar
ujęty w planach, zmniejszamy pole do ewentualnych pomyłek związanych z różną itnerpretacją intencji Klienta.
Odpowiedzialność za realizację usługi
Ośrodek decyzyjny powinien zostać maksymalnie skoncentrowany jeżeli chodzi o skład osobowy. W zależności od wielkości projektu,
grupa kilku osób, które otrzymały odpowiednie pełnomocnictwo od zarządu przedsiębiortswa, powinna skupiać w sobie całą wiedzę
dotyczącą usługi. Oczywiście poszczególne elementy realizacji mogą zostać oddane pod opiekę innym osobom, jednak przekazanie tej
odpowiedzialności musi nastąpić za wiedzą i w porozumieniu z członkami zespołu głównego.
|
Przeprowadzki firm - oferta przeprowadzek biur firmy DTS Przeprowadzki.
"Pospolite ruszenie" - wywiad z Adamam Bajorkiem
Newsweek, 12.03.2007
pobierz...
"Klient chce miec swiety spokój" - wywiad z Marcinem Wasilewiczem
Gazeta Wyborcza, 13.03.2007
pobierz...
|